Amanda 20 aaar!

Grattis till Amanda som blir 20 idag. Hon vacktes med sjonsang och fick en bananashake av mig som jag tror hon blev glad over. Man kan alltid vara saker pa att Amanda ar sugen pa bananashake , hehe :)
Vi har vart runt i olika gallerior idag, jag har inte kopt nagot. Fan, far lite panik. Hoppas pa mycket shopping i KL sen.
Ikvall ska vi i alla fall fira Amanda, vi ska ut och ata (maten ar for underbar har i vietnam) och sen se var kvallen tar oss.
Imorgon kvall kommer gruppen saras ett tag. Jag och Amanda aker till Na trang for sol och bad, ANTLIGEN! Och Jennifer och Martina aker till oken och andra roligheter. Vi forenas igen, i slutet av April, förhoppningsvis i Bali! Kom igen dar hemma! Hall nu tummarna for att det ar FANTASTISKT vader i bali i slutet av april och borjan pa maj, det vore ju bast!
Jag kommer sakna Jenni och Martina saklart. Men vi ses ju snart igen, kanske reda på några ställen i vietnam, vem vet =)Puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0