Reunion och Halong Bay

Då träffades alla 4 tjejer igen efter några dagar ifrån varann. Det var en spännande färd att ta sig upp till Hanoi. Flera sovbussar, (ja dem finns i verkligheten och inte bara i Harry Potter-filmerna) vanliga bussar och taxis senare träffades vi på ett hotell i gamla stan i Hanoi. Det blev att ta oss en välförtjänad frukost/fika och prata om allt vad dem andra missat. Några timmar senare var det att säga hej då till Amanda, som just nu är i Laos.



Dagen efter blev det en lite fail trip till Halong Bay. Det var fint och ingen ville missa det men dem på turistbyrån var rena mytomaner för att vara ärliga, höhö. Dem lovade oss massor som vi inte fick och pengar tillbaka var det inte att tala om. Men det var verkligen värt att se, nästa gång under andra omständigheter dock.



Sen blev det ytterliggare ett tårdrypande bye-bye. Martina lämnade oss för Bangkok, men eftersom att vi har levt med varann i flera veckor så vet jag att vi kommer ses igen, snart!

Så då var det vi kvar, Jennifer och Soffan som drar till Kuala Lumpur imorgon! Ska bli mycket shopping och förhoppningsvis internet med FUNGERANDE facebook. Nej, vi är inte alls bittra men det suger lite.

Så Malayia HERE WE COME!

// J och S

ps. Botat lite träningsabstinens idag genom att köpa joggingskor och gått runt sjön några varv.
Martina, när vi ses på Bali hoppas vi du har med dig dina ;)

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh mina tjejer! Gud vad jag saknar er nu efter jag läst!

No way in fucking hell att jag tänker ha med mig jympadojjorna! Morsan får med sig dom, ska ju resa lätt nu. Och jag har köpt 5 par skor, måste bara nämna det. Shoppingen är grym, hoppas ni får det lika underbart!

Jag ska kolla upp flyg till Bali dom senaste dagarna, kan ju se om vi kanske kan flyga samtidigt så vi landar samma dag?

Men snart har ni fejjan så vi hörs är brudar.

PUSS

2011-04-22 @ 18:17:25
URL: http://martinapalmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0