23 Mars


Hej! här sitter jag just precis nu..


Idag skulle vi åkt till en riktigt fin ö (Koh Nang Yuan Island)men det regnar tyvärr och är lite molnigt.
Passande nog får vi skitväder samtidigt som tre av oss mår dåligt i magen.
Jennifer, Martina och jag gick på en uuunderbar massage igår, oljemassage. Bland de bästa jag fått uppleva.
Efteråt fick vi te. Gott te, men jag kände direkt att jag mådde konstigt i magen när vi kom hem till vår bungalow..


Idag vaknade jag upp hyffsat okej men Jennifer och Martina mår inte alls bra. Amanda, som kommit undan den där te-koppen mår toppen(trots hennes inflammaterade sårskorpor).


Igår hade vi en underbar dag ute på havet.
Vi tog en heldags snorkeltur med varierat resultat på de olika stoppen.
På sharkbay skulle man få se hajar, vi såg inget alls.
Men nästa stopp var betydligt mer värt. Massa fiskar och koraller, en helt annan värd.
Det var härligt och soligt hela dagen och när båten var tillbaka på vår ö igen hade vi alla däckat uppe på båten.


Vi har föresten bestämt oss för att stanna här på Koh Tao några fler dagar.
Det är så himla fint här och det finns väldigt mycket att göra. Vi åker till Kuala Lumpur den 31a istället för den 25.
Jag och Jennifer ska ta dykcertifikat här också, idag ska vi kolla upp vilken dykskola vi ska ta och så.


Livet är verkligen underbart här borta.
Vi får många så kallade Moments per dag. En stund där man verkligen stannar upp, njuter och känner hur bra man mår. Hur fina vyer det finns och hur fri man är.


Imorgon hoppas vi på sol, att vi mår bra och att vi kan ha en underbar dag på stranden Koh Nang Yuan Island

:)


Pussokram // Soffis


ps. här kommer lite bilder från koh tao




ps nr.2 - såg nu att amanda skrivit ett grymt inlägg igår, och att jag upprepat många saker.... men som vi brukar säga. Shit happens.......


Kommentarer
Postat av: Martina

When you party naked!!

2011-03-23 @ 06:55:01
URL: http://martinapalmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0