Soffis har

Idag motte jag och Jennifer upp en tjej som reser sjalv, Martina fran Gotet =)
Hon ska ta samma rutt genom koh samui, koh phangnan och koh tao.
Super harlig tjej verkligen! Sa det ska bli superkul, imorgon ska hon bo med oss.

Nu har vi atit massa thaimat. Jag och Jennifer har i tre dagar nu satt oss pa ett litet hak(somo har billig och supergod mat), vi har bestallt flera ratter och plockat av. Det ar billig och SUPER god mat! Idag var det starkt, gott och mattande.

Vi ska troligtvis mota upp tva killar ikvall som vi traffat. Sa blir det nog utgang.
Men jag ar lite sjuk sa vi far se om jag hanger med dem.

Vi hade i alla fall en heldag pa stranden idag, super mysigt trots att vattnet har pa Koh samui inte ar det finaste vi sett.

Pappa! Det va saaaa mysigt att prata med dig igar! =)
Jag funderar pa att betala 800 Baht for privatlektion i thaiboxning imorgon... Vi far se hur det blir =)

Hugs and kisses
Sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0