morning glory

Igar var vi pa sjukhuset hela dagen.
Blev, test efter test efter test.
Jag blev ipumpad en massa morfin och 3 andra mediciner och madde battre an pa laaange igarkvall ;).
Vi drog pa bio efter sjukan!
GRYM 3D och perfekt humorhojjare for oss alla.

Nu ska vi dra till sjukhuset igen for mer tester, sa hoppas vi att det inte ar mer an njursten och att jag far nagon supermedicin sa vi hinner med flyget 15.30.
Spannande.

Fortsattning foljer ....



ps. kom och tanka pa vad vi varit med om och vad var blogg heter........ vi skulle kanske dopt blogget till harmoniiasien.blogg.se istallet, da kanske vi hade fatt mer harmoni och mindre kaos pa var lilla trip ;)

Nu kommer val snart jennifer och martina ner sa ska vi haffa en tuktuk och glida genom de varma avgaserna, njuta av pulsen och landa pa sjukhuset dar allt kommer ga smidigt och latt.


Och de sista grejerna :

- GRATTIS ANTHON som fyller ar idag.
- TACK till varldens basta tjejer. Jag har lyckats hitta varldens basta resesallskap som verkligen hjalpte mig pa sjukhuset igar och satt en HEL dag.. Jennifer stackarn mar inte alls bra heller men anda holl hon ut. Good souls :D

Och faaan vad kul med Kambodja idag, super spannande. Hoppas alla kan vara hela och friska snart bara!!
:)


Kommentarer
Postat av: Elsie

Ja ,harmoniiasien hade nog varit bättre. Men nu hoppas vi att det inte blir nån mer kaos. Och att ni alla sjuklingar kryar på er. :)

2011-04-03 @ 11:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0