KOH TAO

Medan de andra tjejerna ar och tar en valfortjant massage tankte jag passa pa att slanga in ett inlagg!

Nu ar vi alltsa pa paradison Koh Tao, vilket ar min favorit o har i Thailand. Klarblatt vatten, massa ungdomar, harlig stamning och mysiga restauranger langst stranden. Idag akte vi dock pa en nitlott, personalen var otrevlig, maten halvdan och vi hade en hel flugsvarm vid bordet. Men man kan inte alltid ha tur med maten. Vi har i alla fall lyxen att fa valja vart vi vill ata varje maltid, varje dag!

Vara planer var att stanna har pa Tao i fyra-fem dagar och sedan ta flyget till Malaysia. Men eftersom bade Jennifer och Sophia vill ta dycert och det har ar basta platsen att ta det pa sa stannar vi istallet har tills vara visum gar ut och tar sedan buss eller tag ner till Kuala Lumpur.
500 kronor for flygbiljetten gar i sjon, men for fem dagar till i paradiset kanns det faktiskt vart det!

Idag har vi varit pa en snorkeltur runt on. Koraller, stim och mystiska fiskar. En riktigt toppendag! Tyvarr lyckades jag missa basta stoppet da jag valde att stanna pa baten... Meeen det kommer fler chanser att se "havets skog" som flickorna sa fint beskrev det som.

Nu ska jag ga ut och kopa mig en bananapancake och vanta pa att massagen ar fardig.

Hoppas allt ar bra med er dar hemma!! Kramar fran Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0